loading...
بزرگترین وبسایت آموزشی اجتماعی
محمد بازدید : 16 سه شنبه 11 تیر 1392 نظرات (0)

راسش عنوان وبلاگتون توجهم رو جلب کرد ...
من یه دختر چادری هستم ولی نه اینکه چادر رو با اختیار خودم قبول کنم و با تمام وجود بپذیرم ....
من مجبور شدم چادر رو انتخاب کنم ...
چرا ؟؟؟ چون تو شهرستانی زندگی میکنم که هیچ زن مانتویی و بدون چادری در اون وجود نداره ، چون چادر عقیده پدر و مادرمه ، چون عُرف نمی پذیره ...
ولی من از چادرم متنفرم آره متنفرم چون نمی گذاره من بچگی کنم چون منو محدود میکنههههه ....

 

با سلام خدمت شما.
در مورد مطلبي كه عنوان كرديد، متاسفانه سواي از كساني كه با حجاب هستند و شايد دوست هم مي دارند ولي منطق و استدلال قدرتمندي براي آن ندارند، گروهي چون شما نيز هستند كه با حجابند ولي بي حجابي را دوست دارند و به خاطر عرف محل زندگي خودشان و يا علت هايي مانند خانواده اي مذهبي، مرداني غيرتي (برادر، پدر و شوهر)، و يا عوامل جزئي ديگر، خود را مجبور به حفظ حجاب مي بينند، و در حالي پا به جامعه مي گذارند كه، با ديده حسرت به زنان بي حجاب نگاه مي كنند، و در دل سوداي رسيدن به آن موقعيت را دارند.
اما خواهر گرامي، متاسفانه اين موضوع كه به آن "بي حجابي پنهان" اطلاق مي كنم، با دانستن فوايد حجاب نيز ممكن است از بين نرود، و يك زن و يا دختر سواي اطلاعات جامعي كه ممكن است در باره حجاب داشته باشد، به حجاب علاقمند نمي شود.
بياييد كمي در مورد اين مسئله متفاوت بينديشيم و از زاويه هاي ديگري آن را رصد كنيم:
- حس كنيد شما يك دختر بي حجاب هستيد، و سر مست از اينكه مثلاً همين الان كه در خيابان در حال قدم زدن هستيد، چندين جفت چشم شما را ميپايد. سوال: 
1. آيا اين ديدن ها و تماشا كردن ها به همين جا ختم مي شود؟ و فقط در حد چشم كشيدني است و بس؟
2. آيا اين چشم چراني كه شما به عنوان يك بي حجاب هدفش بوده ايد، باعث هيچ فعل و انفعالاتي در درون يك پسر جوان و يا حتي يك مرد متأهل نمي شود؟
3. ممكن نيست كسي كه شما را ديده است، به فرض اينكه دستش به چون شمايي نرسد، در جايي ديگر و فرصتي بهتر، چون شمايي را براي رها شدن از حس عشق بازي و دوست داشتن و تهاجم شهوت، مورد سوء نيتي قرار دهد؟(همان طور كه ممكن است شما نيز هدف همين سوء نيت قرار گيريد، حتي اگر دليلش خودتان نباشيد)
4. (با عرض معذرت) ممكن نيست نوجوان و جواني كه به سن بلوغ رسيده است و نمي تواند تا سالها ازدواج كند، به خاطر ديدن چون شمايي و طغيان غريزه قدرتمند شهوتش، به انحرافات زيادي گرفتار شود؟ (اميدورام هيچ وقت چشمتان به آمارها مانند تجاوز، خودارضائي و لواط و زناي با محارم "مانند خواهر و برادر" و ... نيفتد – باز هم شرمنده ام كه عنوان مي كنم)
5. ممكن نيست شما و چون شمايي باعث جدا كردن مثلاً يك پسر نوجوان و جوان از دامن اهلبيت (عليهماالسلام) و يا دور كننده او از درگاه خدا باشيد و از دامن بندگي خدا به دامن شيطان بكشانيدش؟ (با تجربه اي كه دارم و مواردي كه برخورد كرده ام، بوده است كه نوجوان يا جواني دچار انحرافات گفته شده بوده است، و توبه كرده است، يا متوسل به ائمه اطهار(عليهما السلام) و مخصوصاً حضرت زهرا(سلام الله عليها) شده است و بعد با رفتن در جامعه و كنترل نشدن چشمش و ديدن دختران بزك كرده مجدداً از مذهب و اعتقادات دور شده است و به انحرافاتي كه داشته است ادامه داده است)
6. به اين اعتقاد داريد كه از هر دست بدهيد، از همان دست مي گيريد؟ و يا دنيا دار مكافات است؟ فكر كنيد شما با بي حجابي و بدحجابي دل مرداني را برده ايد و آنها نسبت به خانواده خود و نسبت به همسرشان دلسرد هستند و به اين اميد به خيابان مي آيند كه دلي صفا بدهند!!! ، ممكن نيست روزي همسر شما نيز چشم و دل و قلبش در بند همين دختركان بزك كرده باشد و شما را فقط به اسم همسر بشناسد؟ دوست نداريد در قلب همسرتان باشيد؟ دوست داريد به شما خيانت بشود (البته در مقياس كوچك آن فعلاً) ؟
7. دوست داريد در گناه اجتماعي ( يا دست به دست شيطان دادن براي به انحراف كشيدن نسل انسان ها و عمل كردن به وعده اش كه جهنم را از بندگان خدا پر مي كنم) شريك باشيد؟ اگر مثلا نماز نخوانيد ضررش بيشتر متوجه خود شماست و گناه فردي حساب مي شود (البته نسبي است) ولي گناه اجتماعي به غير از گناه خودتان، به دوش كشيدن بار گناه به انحراف كشاندن جامعه نيز هست).
8. زيبايي و جلوه گري شما تا چه زماني خواهد بود، شايد تا يك زمان معيني هم با لوازم آرايشي خود را زيبا نشان بدهيد، بعد چه مي شود؟ آيا حسرت بندگي نكردن براي خدايي كه عمل به دستوراتش واجب است، دامنگيرتان نمي شود؟ زيبايي و امتحان شدن به خاطر آن فقط در زمان معيني هست و فقط در همان زمان عمل كردن به آن ارزش دارد، وگرنه در پيري كه چشمي به دنبال شما نيست...
9. هيچ وقت به پيرزنان و سالمندان نگاهي كرده ايد؟ به سراي سالمندان سري بزنيد، و خوب نگاه كنيد، كه به زودي مانند همينها مي شويد. به آنجا كه رسيديد از شما حجاب هم نخواسته اند، تا جوان هستيد حجاب ارزش دارد. 
پس محبوبه خدا باشيد، نه محبوبه چشم هاي خيره مانده از طغيان شهوت و غريزه جنسي؛ تا در روزي كه خواهد آمد، از مادرمان حضرت زهراي مرضيه(سلام الله عليها) شرمنده و خجلت زده نباشيد. زيرا خدا نعمت محيطي را به  شما داده است كه مجبور به بي حجاب بودن نيستيد، و حداقل از اين لحاظ قدمي از آنها كه محيطشان فاسد است، پيشتر هستيد، پس قدر اين نعمت و اين فرصت را بدانيد...

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سایت جامع آموزش مسائل حوزه اجتماعی مسائل ازدواج و نکات شناختی وشخصیتی در ازدواج حجاب
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    آیا وبسایت کلید توانسته نیاز شما را برآورده نماید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 33
  • کل نظرات : 8
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 73
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 105
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 106
  • بازدید ماه : 106
  • بازدید سال : 173
  • بازدید کلی : 1,870